Kosten

Wettelijk huwelijk€ 635,25
Ceremonieel of herbevestiging
ma t/m vrij€ 659,45
zaterdag tot 20:00 uur€ 683,65
zaterdag na 20:00 uur of zondag€ 719,95
Duoceremonie€ 1046,65
Reiskosten buiten Breda€ 0,21 per km
Huwelijk buiten Nederladin overleg
Prijzen zijn inclusief BTWAlle voorkomende leges die jullie voor het huwelijk verschuldigd zijn aan de gemeente, dienen jullie zelf aan de gemeente te voldoen.In sommige gemeenten worden ook kosten in rekening gebracht voor het eenmalig benoemen van mij als Buitengewoon Ambtenaar voor één dag. Deze kosten zijn niet bij de prijs inbegrepen.

Wat krijg je daarvoor?

  • Een heleboel van mijn tijd, maar vooral eigen inspraak en regie over jullie ceremonie. Door een grondige en persoonlijke voorbereiding ben ik geen vreemde meer als ik voor jullie sta op die belangrijke dag. Dat geeft rust en kunnen jullie dus meer genieten van "jullieceremonie".
  • Het eerste vrijblijvende kennismakingsgesprek, vrij snel nadat jullie mij via info@jullieceremonie.nl van jullie voornemen op de hoogte hebben gebracht. In dit eerste gesprek kijken we of het klikt en of jullie de ceremonie door mij willen laten verzorgen.
  • Een tweede gesprek, 6 tot 10 weken voorafgaand aan de ceremonie, waarbij we de ceremonie en de speech bespreken.
  • De afwikkeling van de formaliteiten met de gemeente waar jullie trouwen (alleen van toepassing bij een wettelijk huwelijk).
  • Jullie geven, bij het de melding van voorgenomen huwelijk (voorheen 'ondertrouw'), bij de gemeente aan dat jullie een eigen trouwambtenaar hebben gekozen en ik regel de rest.
  • Bij een ceremonieel huwelijk of herbevestiging verzorg ik de ceremoniele huwelijksakte in tweevoud.
  • In overleg kan bij een jubileum een akte op maat worden opgesteld.
  • Jullie kunnen altijd via telefoon en/of mail tot de dag van de ceremonie alle wensen en bijzonderheden tot in detail met mij bespreken en regelen.
  • De (trouw)ceremonie zelf!
  • Leuke extra's zoals speciale getuigenverklaringen voor jullie kinderen.
  • Eigen geluidsapparatuur (indien gewenst) voor microfoonversterking en het afspelen van muziek.
  • Mijn 'uitrukkoffer' met daarin mijn naaigarnituur, zakdoekjes, deo's voor hem&haar, paracetamol en flesje water. Alles bij de hand in geval van nood!
  • Een aandenken in de vorm van een presentje.
  • De speech van jullie ceremonie met alle stukken van iedereen die informatie heeft gegeven.
* Voor de Duoceremonie geldt hetzelfde, alleen moet je dan 'ik' en 'mij' vervangen door 'wij' en ons' ;-)Neem gerust vrijblijvend contact met me op.